Nakon što obnova pruge Beograd - Novi Sad bude završena i prvi vozovi počnu da saobraćaju početkom 2022, na toj relaciji će se zaista putovati brzinom od 200 kilometara na sat.
Covjek koji svaki dan se nadje na pozirivnom mjestu ,radi za dobrobit Srbije,kako i koliko vozi ,novi voz potpuno nebitno.Vazno je da je gospodin Vucic ,postigao napravio,sve sto je godinama stajalo neuradjeno,uradio .Najbolji je u cijeloj Evropi.U svakom trenurku ima novac za nove investicije u Srbiji.
Odsustvo smisla u tvom komentaru bi me zaprepastilo, da ne znam sa kime razgovaram. Blizina užeg centra grada i mnogih važnih turističkih i poslovnih lokacija u njemu je je od nesumnjivo većeg strateškog značaja za ljude koji vozom dolaze u Beograd od Mostarske petlje i Autokomande, samo budala bi uopšte pokušala to da porekne. Međutim, ja sam prvo i osnovno govorio o povezanosti. Stara beogradska stanica je bila na neksusu gradskih linija isto kao što je i novosadska autobuska stanica, i njeno pomeranje negde gde prolazi gradska linija ili dve ima podjednako smisla kao i ovdašnji suludi pokušaj pomeranja stanice s kojim smo imali posla. Sa stare železničke si relativno brzo i bez presedanja mogao da stigneš i do Sajma i do Autokomande i do Karaburme i do Zemuna, a da bi se omogućila slična povezanost nove stanice trebalo je početi ozbiljno prekrajati beogradske linije još pre 10 godina, a ne osloniti se na jedan bus i metro koji će možda jednom postojati. No interMet stručnjaci iz fotelje koji su železnicu poslednji put koristili pre 20 godina svakako znaju bolje.
Neće se zaukati ni 80 a već će morati da staje petrovaradin, sr. Karlovci, karlovački vinogradi, čortanovci itd, samo stajanja će biti 30min da putnici udju i izadju. Cirkus. Propaganda je čudo.
Debili troše pare na gluposti, brze pruge imaju smisla u velikim državama gde velike razdaljine od nekoliko stotina km od grada do grada radi bržeg protoka robe i ljudi i gde ima ekonomske logike. Pogotovo što 2000 din košta da odeš u bg i vratiš se +gradski prevoz. To ulaganje će se isplatiti tek za 400 god. Evo i malta će da gradi brze pruge.
Dok je ovaca biće i vune (novaca).Ne znaju više na kojim putevima mogu da kradu pa su prešli na pruge. Ološ i klošari sa vlasti će nalaziti "investicije" i to veoma "povoljne" dokle god im to omogućava marva koja ih je izglasala.
Sta su "kljucna strateska" mesta u Beogradu? Balkanska ulica, Terazije i Knez Mihajlova? Cisto radi informacije. Nekom je kljucno mesto Usce, nekom Delta city, trecem Karaburma, cetvrtom Autokomanda itd.
I gle, pogledas mapu BGD-a a ono Prokop lezi na 400m od Mostara i Autokomande i 500m od Sajma. Na stranu sto u BGD imaju ideju da izgrade metro liniju koja ce ici na 200m od stanice ali i ono sto tamo zovu unutrasnji magistralni prsten ( most na Adi je deo toga kao i tunel od mosta do Autokomande) ce prolaziti pored Prokopa. Prokop je predvidjen za saobracajno srediste Beograda jos pre 60 godina, problem je sto realizacija ide izuzetno sporo (novac, ratovi, sankcije) i sto Prokop jos nije postao stanica na koju staju vozovi iz pravca severa jer se pruga NS-BG trenutno obnavlja. Kad to bude gotovo nije problem uvesti par autobuskih linija ili napraviti tunele i pasarele za konekciju sa Autokomandom, Sajmom i Mostarom. No inerMet strucnjaci kazu da je sve to sranje.
Da li se u Rusiji i Kini 40 km pruge gradi 3 godine i pri tome se potpuno obustavi saobracaj izmedju dva velika grada? Ne, to se desava samo u banana drzavama.
Pruga za 200km/h je besmislena, takvo sto postoji jos u Maroku ima par linija, a na stanicama mozaici voljenog kralja (nije losa ideja), dok gradovi nemaju infrastrukturu i druge neophodne stvari.
Za ovako malu zemlju je vmax 160 km/h plafon i sasvim dovoljno a to je mnogo jeftinije ali je i ugradnja manja.
Teretni saobracaj se ne odvija brzinama vecim od 120 km/h iz raznih razloga a on jedino moze da donese kakav takav prihod. Od putnickog saobracaja nece biti nista, samo gubici.
Tako je, prokop nije prava stanica zato što je katastrofalno povezana sa ključnim strateški najvažnijim delovima grada i položaj prema njima joj je daleko inferiorniji u odnosu na staru stanicu. Ili, što bi seljoberi i botovi rekli, "nije u krugu dvojke".
Prokop (ili Beograd Centar kako mu je zvanicno ime) nije "prava" stanica? Zasto? Zato sto nije u krugu dvojke? Pazi kad su tu stanicu urbanisti predvideli jos 1965-69 za buducu glavnu beogradsku zeleznicku stanicu. OK, jeste preuranjeno 60 godina ranije predvidjati buduce objekte ali nije da se u BGD ne trude, izbetoniraju svakih 10 godina po jedno stepeniste na toj stanici. Jos kad na tu stanicu nakace metro liniju Makis-Visnjicka banja ima svi da potrcite u Begis.
Jos jednom, nije problem tehnicko resenje pruge, ovo sto rade je daleko bolje od onoga sto je bilo do juce, problem je da li takva pruga Srbiji treba, problem je zaduzivanja kod Kineza, problem je netransparentnosti celog posla (koliko, kome i cega). To je kao ono kad se zaduzis da kupis trosoban stan a jenosoban ti je dovoljan, kupis ga po vecoj ceni od trzisne a jos se banka i agent za nekretnine ugrade u cenu po nekom njihovom dilu, u ulozi tog oguljenog nesrecnika je Srbija a negativci se daju lako prepoznati.
ma sve je to isto od Beograda do Sida sam putovao 3 sata i 45 min evo neki dan od Berlina do Minhena 3 sata skoro isto mada Berlin-Minhen 584 km Beograd-Sid 100njak mozda koji kilometar vise ali ekskurzija jebiga poneses peceno pile pogacu flasu vina kao 80tih kad krenes na more
Meni nije jasno kako su ti "strucnjaci" koji govore za Danas postali "strucnjaci" ako ne znaju da voz ne moze imati brzinu vecu od 100km/h u prvih 25km, od Prokopa do St.Pazove voz prolazi kroz gusto naseljenu zonu, kroz bezanijski tunel u krivini i tek iza Pazove moze da ubrza do pune brzine ali samo do Cortanovaca. Posle zbog tunela, Karlovaca, Petrovaradina i ulaska u sam Novi sad mora da vozi manjom brzinom. Nije neko valjda ocekivao da ce vec na novom Zezelju voz da ima brzinu 200km/h? Uostalom pola sata voznje od NS do BG daje prosecnu brzinu od 150km/h.
Sa tehnicke strane, bar na osnovu onog sto se vidi po internetu ta pruga je svemirski brod u odnosu na staru no pitanje je da li je Srbiji ona uopste potrebna, da li se za mnogo manje novca postojeca mogla unaprediti i odrzavati za brzine do 120km/h, da li je trebalo zaduzivati se kod Kineza. No to je pitanje koje vi glasaci morate postaviti vasem izabranom politickom rukovodstvu, mozda, kazem mozda, imaju neko razumno razjasnjenje.
Ni avion od Beograda do Podgorice ne leti čitavom putanjom 800km na sat, a prugom Beograd Novi Sad je 80km što znači da je dovoljan prosek od 160km na sat. Inače pruga Beograd Novi Sad se gradi za brzine do 200km na sat.
Turistima iz sveta nije zanimljivo da se vozeTim brzinama,za njih bi bio poseban dogadjaj da se voze vozom zrenjaninskom prugom od Beograda do Zrenjanina,sa raznim programima u svakoj stanici.Obilaxak fabrike pijace vode bio bi zanimljiv dogadjaj za slikanje I slusanje istorijskog gradjenja tog za narod znacajnog projekta
Rekonstrukcija ove pruge je bila neophodna, kao i čitavog Koridora X. Još kada je sedamdesetih godina rađena prethodna modernizacija većina opreme stranih proizvođača je već bila za 160km/h dok je domaća bila za 120km/h Tako je i sada 160km/h je neka "standardna" brzina, dok za 200km/h treba platiti znatno više. To nameće zaključak da je logično da jedna srednje razvijena država gradi prugu za 160km/h, a pogotovu ovu do Beograda koja je više prigradska linija na kojoj je bitno da bude što više polazaka i da ti vozovi voze direktno do svih stanica u Beogradu bez presedanja, pa makar vozili i sat. Tako bi se za to vreme stizao na krajnju destinaciju bez gradskog prevoza.
Drugo, moram da iskažem sumnju na kvalitet radova braće Rusa, jer su do sada radili prugu za Pančevo, oko Mladenovca i Mala Krsna-Velika Plana i apsolutno ni jedna deonica nije završena po projektu a vozovi se vuku jedva 100km/h, uz mnoge "lagane vožnje" i stajanja na pružnim prelazima koji nisu ni proradili.
Prva deonica "brze pruge" kod nas je Gilje(Jagodina)-Paraćin koja je plaćena i građena za 160km/h. Tu vozovi idu do 120km/h uz dva usporenja. Na sreću tu nema pružnih prelaza u nivou.
@Mile Ličanin
Kredit jeste nepovoljan jer nismo članica Eu pa uzimamo od onog ko hoće da nam da. Nova pruga teško može da dovede više teretnog saobraćaja ako se ne unaprede carinske formalnosti. Putnički neće otplaćivati kredit jer je nerentabilan i dotiran od strane države.
to sto kazes je tacno, ali ne vidim kakve veze ima sa onim sto sam ja rekao
osim sto sam ja rekao da i ovaj voz, za koji su evo vec godinama pricali da ce ici 200 od NS do GB - nece ici istom brziom na celoj trasi. najveci deo ce ici 120, negde sporije, a na toj deonici od 15 km ici ce 160 ili malo preko. ali nigde nece ici 200, a kamoli 300 :)
ne znam da li vi stvarno ne znate vise da govoriti neistinu znaci lagati. evo da probam jednostavnije - voz za koji godinama pricaju da ce ici 200 - nece ici 200 nego mnogo manje.
PS da vozio sam se pravim brzim vozovima i u Evropi i drugde. u Evropi mi je najdraza FrecciaRossa. ipak meni je kad putujem vozom najbitniji krajolik, zatim komfor u vozu, pa tek na kraju brzina
o cemu TiTo :D
evo opet za one sa minusom mozga
1. podaci su provereni jer su iz projektne dokumentacije koju sam video
2. projektovana brzina je 120. znaci da ce voz uglavnom ici tom brzinom, eventualno na toj deonici od 15 km ce ici 160 ili malo preko
3. od kad su prvi put spomenuli "brzu prugu" lazhovi govore kako ce voz ici 200 od NS do BG - sto je laz
4. naravno da VI nemate koristi od strucnjaka - oni vama samo smetaju. prvo pokazuju vam koliko ste glupi; drugo stalno vam kvare lopovske planove svojim "strucnjarenjem"! zato smo svi i otisli tamo gde su strucnjaci korisni i cenjeni, a nestrucnjaci i vucibatine su na dnu gde im je i mesto!
Prugu smislili Vuk Cic, Ma Li, Vu Lin, podrzali Da Cic, Še Šelj, Ča Nak (zvani LiČan), Če Da i ko zna ko jos. E, ko god je, neka je. To nam treba vec 100 godina. Sta ljudi hoce. Ultra voz, da ide 500 na sat, a da staje na svakoj stanici. Ovo je normalan voz koji necr usporavati ba otvorenoj pruzi na 20km/sat zato sto je pruga losa. Vozice tacno i bezbedno. Pa neka ide prosecno 100/sat opet odlicno
Kredit nije skup ako je investicija opravdana. Iz njenog koriscenja vracace se krediti. Prevoz robe. Prevoz putnika. Planira se da putnicki vozovi prevoze imigrante, s ne da se potucaju po njivama. Tako ce biti svi markirani, tj. upisani. Vec to vratice deo kredita a tek infrastuktura pored pruge. Telefonska, IT, gasna itd. Da ne pricam o mogucnosti razvoja turizma. Bravo za onoga ko je smislio da se gradi pruga
Prica se da ce obnoviti prugu Subotica - Crvenka i odatle dalje za Odžake i Bogojevo. Finansirace Evropska banka. Ksžu, treba Nemcima za prevoz povrca koje bi se uzgajalo 10-15 km uz prugu. Oni su procenili da zemljiste tu nije zagadjeno. E tu bi rsdili nasi radnici sa nemackim inženjerima i njihovom msšinerijom. Eto nama radosti. Ima tu i turističkog sadržaja. Na primer pofzemni tuneli Anđel Bsndija, mađarskog hajduka, ispod Telecke visoravni
A naručili su brze vozove za kojima uopšte nije bilo potrebe sa takvom prugom. Bitno je da se što više love obrne i da se ugradi što brže, jače i bolje. Sve ostalo je nevažno. Ma ako bre, tako nam i treba kad smo stoka koja trpi ovaj šljam.
To što ste napisali su znali svi oni koji imaju imalo logično razmišljanje. Naravno da će voz ići do 160 km na čas a samo malim delom će razviti brzinu na 200 km na čas. Ako uopšte i to bude. Tako da ona bajka za široke narodne mase da ćemo za 20 minuta prelaziti put od Beograda do Novog Sada je samo deo predizborne kampanje koja traje konstantno. Mada će verovatno oni slepi vernici velikog vođe verovatno ostati u uverenje da će voz od samog starta čim krene do kraja ići 200 km na čas i pričati o tome eto kako Srbija napreduje na čelu sa velikim vođom.
Ma bilo je bolje ranije,mislim da je drug Tito imao bolju prugu,a da ne pricam kakvu su prugu napravili za vreme svoje vlasti Tadic i Djilas
Ovo nista ne valja bre,sve je bolje bilo pre....hocemo nazad u 19 ti vek
Prvi put cujem da se iz NS za BG islo vozem za manje od sat. Cesto sam putovao, nije mi se desilo. Ako stigne za sat i 30-40 - lutrija. Koji je to ikada isao za 50 minuta?
Za Srbiju dosta da na celoj teritoriji vozovi idu 120km/h..Ovde su bez preke potrebe spiskane pare iz stranih skupih kredita..Rusi koliko znam i odrade posao koliko toliko posteno ...Kinezi su...pa tezak fuseraj je blaga rec.
A koliko sam u toku ovi tek najavljuju nova zaduzenja za pruge po Srbiji, umesto da su samo remontovali kvalitetno postojece i odradili novu ss, tt, km i du. opremu. Ovako nek nam je bog u pomoci
Ne znam da li ste se vozili brzim vozovima po Evropi, ja jesam. Jednostavno nigde voz ne ide nekom konstantnom brzinom vec u zavisnosti od terena. Isao sam vozovima koji su isli 250-300km/h ali na nekim deonicama idu po 100-150.
...iz daaaavne 1980. godine kada bejah putnik u vozu London -Jork koji je tutnjao 100 milja na sat. U tom Jorku je, uzgred, i Nacionalni zeleznicki muzej Vel. Britanije i ima se sta videti.
I sad , posle vise od 30 godina, treba da se divim vozu koji ce, daj Boze, ici istom brzinom izmedju Novog Sada i Beograda ?!?
Kasnimo, mnooooooogo....
"Au pojedinci ce pući od muke. Do pre par godina nismo imali kršten voz...."
Bio je sasvim pristojan voz Subootica-Beograd koji je išao od NS do Bgea za nepun sat ali onda su došli neki Zloba i slični a bio je i neki ministar informisanja da mu ime ne pominjem, sve baš nekršteni......toga se ti naravno ne sećaš ili se praviš????
“....zatim se obnavljaju stanice po svim mestima,...”
Да, обнављају се по оним местима, где нису укинуте, као што су укинуте у Карловачким виноградима, Чортановцима Дунав, Чортановцима и Бешки.
Изгледа, да овој актуелној СНС власти нису уопште битни Сремци.
Da li se neko zapitao šta je sa pružnim prelazima?I sa dosadašnjim brzinama na žalost ljudi ginu ,jer nema ko da spušta i podiže rampe ili su neispravne....Sve češće se pojavljuju fotografije građana koji apeluju na ovaj problem....
O cemu ti to? Zasto se iznose neproverene stvari? Sve se svodi na "rekao neimenovani strucnjak". Nemamo nikakve koristi ni od imenovanih "strucnjaka", a kamoli od neimenovanih. Mozda ce se moci ici 200 km/h, ali ako je maksimalna brzina tih vozova 200 km/h, naravno da se nece terati do maksimuma. A nije ni potrebno, jer je vaznije stici bezbedno a ne brzo. Cena od 1000 dinara je bezobrazno visoka
Au pojedinci ce pući od muke. Do pre par godina nismo imali kršten voz. Sad modernizujemo prugu, zatim se obnavljaju stanice po svim mestima, ali ne valja. Ovaj šampion kaže za kredit. Pa sve države se finansiraju delom i iz kredita, šta je tu čudno?
Ja se vozio 2008 i cena bila 180 EUR, a inace udaljenost je oko 630 km. Pa izracunaj da li smo najbrzi, najbolji i sta sve.
Jesmo onima koji nisu sveta videli.
voz je i do sada kod sremskih karlovaca išao oko 135km na sat, bitno je da su ukinuli stanicu vinogradi, čortanovci dunav, niko ne zna gde će u čortanovcima biti stanica, da ne pričam da su deca išla na izlet u čortanovce vozom, izlazili na stanici Dunav, gde će sada, niko ne zna
Е сад још да раскринкамо и оправданост грађења толиких надвожњака и подвожњака изнад и испод "брзе пруге" уместо рампи и који су се "буразери" уградили у те прескупе инфраструктурне радове.
Kako ce se ovi genijalci sto se razumeju u sve prvi uvaliti u voz .Cena karte je mizerna kad shvatite koliko vam treba kolima da dodjete do bg i sve guzve i zastoji i parking i ostale gluposti.
Ne mora voz da ide 200km/h celom deonicom, niti se to ocekivalo, ali ako prosecna brzina bude 100-150km/h celom deonicom, svakako je bolje u odnosu na spore pruge i vozove koje smo imali u proslosti. Poenta je da postoji napredak u izgradnji bolje saobracajne infrastrukture, to ne moze nikako biti lose.
Koliko znam ovo je “državni projekat”, a narod nije mogao da putuje ni 30km/h. Ti koji su najavili 200, a ukinuli narodu slobodu za putovanje, još pokrali pare…treba da odgovaraju i to pre svega za laganje i otimačinu para, sputavanje naroda da se kreće i to godinama.
Taj ko bude prepisao sebi da je otvorio prugu je podjednako odgovoran sa “partnerima” , bez obzira da li su srtane “firme” ili domaće “firme” sa nekim direktorima u pitanju.
Pretvoreni smo u robove pojedinih, a to je zločin.
Taksi za četvoro od Novoga Sada do Sava Centra u Beogradu auto putem je 5000 dinara,po osobi 1200 dinara zimus putovali ja i ostatak porodice.Za 45 minuta tacno stigli od Jevrejske u Novom Sadu do Sava centra.120 na sat vozac vozio ni km gore ni dole.Auto ultra klimatizovan i ekstra udoban komforan.
To sa vozovima u Srbiji okačite mački o rep.Dok god su Vam lopovi na vlasti vozićete se i 500 na sat ali u mislima.Za to vreme SVE VAM POSKUPLJE po 10% na svaka 2 meseca u ime "200 na sat i brzih pruga".Rade ko Vas ko malu decu Vi svi u kafićima i kockarnicama i parkovima kao da imate 2500 eura plate ne 250 ili 300.
Pelješe Vas kako stignu a Vi im se zahvaljujete za kilogram brašna,2 crvene i litar rinfuz madjarskog ulja na izborima.
Da Vam kažu i 300 na sat će ići 50% naroda u Srbiji bi poverovalo i pričalo o tome danima.Realnost je da su železničke pruge u Srbiji jedne od najgorih.
U Albaniji sam bio na odmoru prošle godine vozovi idu u proseku 90 na sat,novi Siemens ovi vozovi.Jedna Albanija dokle je stigla kao uporedjenje sa Srbijom.
Sada je Srbija Albanija.NArod u nekom svom elementu mrtav hladan telefoni društvene mreže profili selfi tetovaže turbo mega folk parade droga alkohol najveća potrošnja cigareta po glavi stanovika u Evropi.
Prodaju Vam priču političari kao vaspitačice u vrtiću deci od 3 godina pred spavanjem pre nego ih roditelji uzmu već 30 godina narod se prima kao sundjer na vodi.
Upravo tako i još jedna sitnica. Neko je potrošio nekoliko stotina miliona evra našeg novca, a pri tome se ugradio bar 30%.
Pera
22.06.2021 • 10:30
Znaci u sustini sve ostaje isto kao i sto je bilo..samo sto ce karta biti duplo skuplja
Većina komentara je baš onako po naški. E, zato nam tako i ide. Nije nama kriva vlast, krivi smo mi. Kakav narod, takva i vlast. Sve znamo da kritikujemo, ne vidimo ništa dobro, a naravno, ne vidimo ni svoje greške. Takva nam je vlast, kojoj je za sve kriv neko drugi, a takav nam je i narod. Čast izuzecima. Taj voz će ići prosečnom brzinom od 160 km na čas. Nama više ne treba jer zbog mala država. Zato, smanjite kriticizam i čekajte da se posao završi. Bićemo sretni što to imamo.
Izneta informacija apsolutno nije tačna, kao neko ko se interesuje za železnicu i prati projekat od početka želeo bih da vas ispravim ovde. Istina je da se od Batajnice do Sremskih Karlovaca vozi Vmax 200km/h što je oko 42 kilometra. Ostatak trase je za Vmax od 100 do 160km/h zbog ograničenja u smislu krivina u gradskim područjima. Vreme putovanja može biti minimalno 33 minuta ako su sve skretnice prave, dakle 35 minuta minimalno bez stajanja između. Postoji više rangova vozova i to:
IC - 1 stajanje između - oko 35 minuta (KISS)
REx - neka stajanja između - oko 45 minuta (KISS ili FLIRT)
RE- sva stajanja između - 52 do 55 minuta (FLIRT)
Па ни Railjet између Пеште и Беча не иде 200кмч већ му је просек око 160, а максимално иде до 190. И опет стигне за 2:40 сата. За мале земље ни не треба нека превелика брзина јер кад би воз дошао до максималне брзине морао би брзо да кочи јер иде станица. А то што власт прича је чиста пропаганда за безуби плебс који тај воз видети неће. Али ће да прича испред задруге како он иде 200 на сат.
Poslovnim vozom se stizalo za 40 minuta u Beograd, a sada će se stizati za 30 minuta (zju!).
Ukinuli su saobraćaj ljudima zarad sitnog ubrzanja, a još će i cena karte biti veća.
Svo to ulaganje (da ne kažem krađa novca) je mogla da uđe u pranje(!) starih vagona.
A opet niko neće robijati :( -.-
Smisao besmisla kao i sve već godinama.Samo jaši mi smo naši 1000dinara najavljena karta se ne smanjuje na 100dinara.Al brzina od 200 moze na 140smesta hahahah
Bravo
Pre rekonstrukcije pruge Novi Sad - Beograd voz koji je tada vozio je razvija brzinu preko 120 km/h na par minuta tamo negde kod Pazove ako se dobro secam.
Ali da su lupali gluposti o brzinama kad su najavljivali rekostrukci jesu vala. Ma da mi je malo i onda čudno bilo da voz sme da ide tom brzin kroz naselje, naročito u Petrovaradinu gde su neke kuće na par metara od pruge. Koliko sam se vozao po belom svetu sa vozovima oni brzine preko 120 km/h razvijaju tek kada su van naselja. Kad se približe naselju uspore na oko 80 km/h i tako idu dok opet ne izađu van naselja.
Dok pruga Novi Sad - Beograd velikim delom ide kroz naseljena mesta.
Tako da ako putovanje bude trajalo i sat vremena to će biti super. Do sad je bilo Novi Sad - Beograd sat ipo.
Pruga i nema poentu vožnje za putnike, već za kinesku robu iz grčkih luka, trebaju im 2 koloseka da mogu u cugu da provezu kroz srbiju, bez zaustavljanja, 200kmh. Putnickom vozu nista ne znaci i da ide 800kmh, ako ima 20+ stajalista na 80km do beograda.
alo bre 200 km na sat gde??
od NS do pezosa ??? pa od pezosa do SKarlovaca ? moždaa imaju padobran kao kočnicu
.. ako voz bude stizao 15 minuta ranije nego sada je uspeh ..... e a pitanje kinte bajo .. gde ste strpali tolike pare i još vam nije dosta ...850 mil evra jbt 850 MIL EVRA
Bolje da ste za 10 mil naprvili Čenej a pruga da bude tuistička ruta :)
Kad sam bio mlad pogledao sam mnogo vestern filmova. Ispostavilo se da su vozovima stanice neophodne. A tu je i drugi šablon: kad ih nema na vidiku u pitanju je pljačka.
Nije bitan pravi ucinak, nego samo procenat ljudi koji ce da poveruju u njihovu propagandu. Prosecan Srbin ne cita nista osim naslovne strane Alo i Kurira, pa ako tamo pise 200 onda je 200.
Problem je sto vozovi NE IDU,sto znaci idu 0 na sat i ne zna se kada ce krenuti. I to vec godinama...
A kako cemo se sutra igrati pricaj majmunima u zoo vrtu..
Upravo podatak iz Nemačke sve lokomotive za brzine do 300km/h. Prosek brzina je 200 km/h.Znate zašto ?Putnici koji idu vozom mogu za to vreme razgledati prirodu,predele dok ide voz što om dobro dođe za turizam.Isto u Holandiji, Belgiji gde uživate u vožnji i gledate lepe predele.Kod nas nit predela sem karton naselja,nit uživanja u vagonima koji smrde, nemaju klimu.Klimu jedino ima mašinovođa i to klima za kamione.
Setite se dolaska milosevica i ns preko sr karlovaca, tad su nesto kao lickali tu zeljeznicku stanicu, vidite na sta danas izgleda ! Pruga od bgd do subotice je tri puta ,revitalizovana,, ! Novci iz eu pokradeni a uradjeno ofrlje. srblje nije u stanju da nesto sagradi a da traje deceniju dve,zato mora stranac,srbima samo pomocni poslovi,lopate, voda, zamena Toi-Toi toaleta, niposto novac u ruke je magicno nestane !
nije cepidlacenje! radi se o tome da vas konstantno i neprestano lazu - PATOLOSKI! projektovana brzina za tu prugu je 120 (bila od pocetka i to sam milion puta ponovio) - sto je za Stradiju takva kakva je odlicno i zaista nije bilo potrebe da se laze
najveca brzina koju ce na toj deonici koja se ovde pominje ce biti izmedju 160 i 180 - sto je za Stadiju svemirski program. nece ici 200 ni 2 minuta ni 5 sekundi :D
ovo su egzaktne cinjenice, dakle nema tu sta da se "suceljavaju misljenja". bilo bi zanimljivo izbrojati koliko puta su u javnosti ponovili da ce voz ici 200 na sat, pa onda za svaku tu laz da plate 100 din u budzet - od svojih licnih para!
tu je onda jos i prica o rokovima. kako su pricali u pocetku ti vozovi su trebali odavno vec da idu. do juce se pricalo da ce da krenu krajem 2021. sad je vec pocetak 2022. a zapravo (ako ne bude dodatnih odlaganja) ocekivan "pocetak komercijalne eksploatacije" je april-maj 2022! malo po malo ukradose vam kilometre, milione i godine. zivot ide a vi stojite i CEKATE Godoa!
a cijena - prava sitnica!
Ako voz može da razvije 200 u idealnim uslovima, onda neće nikad ići 200 jer bi to bilo pogubno po trajnost voza i po bezbednost.
Možda prvi put za kamere, a onda maksimalno 160.
Ne, niste u pravu, ne cepidlače.
Sve što ste nabrojali je bitno, ali bitno je i ne lagati i ne obmanjivati javnost.
Rečeno je da će se na ovoj pruzi vozovi kretati 200km/h (što na svetskom nivou nije ništa impresivno uzgred).
Kada se kaže da će vozovi ići 200km/h, podrazumeva se da će to važiti za neku relativno značajnu deonicu, a ne nekoliko minuta samo.
Stoga, ovo je bilo dovođenje kompletne javnosti u zabludu, a to se mora osuditi.
Još bolje što će ta jurnjava trajati svega 4 minuta,da se ne stresiraju putnici ,hoće li stići živi i zdravi!!!Ne znam,možemo li mi da izguramo tu munjevitost
Ako je tvrdnja da ce od NS do BG trebati 30min znaci da se ocekuje prosecna brzina od 140km/h sto znaci da je moguce da su promenljive brzine od pocetka i planirane i da obmana ne postoji. Bilo kako bilo jako ce nam dobro doci i nova pruga i novi vozovi jer su hitler i Marija terezija nazvali zeleznicu srbije i trazili da im se vrate pruga i stope.
Potpuno nepotrebna investicija - nema tu putnika, nema ni skraćenja vremena putovanja (od adrese do adrese, ne do Prokopa). Sve u svemu - skupa propagandna besmislica!
High speed railway definicija brzine preko 200kmh,znaci ni 199 kmh nije brza zeleznica,a ovo su obicne pruge ,magistralne po evropi.Budapest Berlin,(oko 900 km)putovao,dnevni voz,klasican,brzine izmedju 120-200 kmh kroz Slovacku ,Cesku,i Nemacku,oko 10 sati trajalo putovanje.
Brza pruga je npr.8sati Peking Hong Kong(vise od 2000 km)
Sada bas cepidlace, kao da je bas vazan svaki minut. Neka bude i 40 minuta i to je odlicno. Bolje da se bave temom sto u Bg jos nije izgradjena zeleznicka stanica, kako ce ista biti povezana sa ostatkom grada, koliki je raspad ova u Novom Sadu i da li ce ta pruga biti bezbedna jer se ovde uvek neko ugradi na ustrb kvaliteta/sigurnosti.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vozovi između Novog Sada i Beograda će ići 200 km/h, ali čitavih četiri i po minuta
Autor: Danas
Novi Sad
•22.06.2021.
•08:59 > 09:23
Komentari 109
Aurora
Ozvalavljen
Bojan
Odsustvo smisla u tvom komentaru bi me zaprepastilo, da ne znam sa kime razgovaram. Blizina užeg centra grada i mnogih važnih turističkih i poslovnih lokacija u njemu je je od nesumnjivo većeg strateškog značaja za ljude koji vozom dolaze u Beograd od Mostarske petlje i Autokomande, samo budala bi uopšte pokušala to da porekne. Međutim, ja sam prvo i osnovno govorio o povezanosti. Stara beogradska stanica je bila na neksusu gradskih linija isto kao što je i novosadska autobuska stanica, i njeno pomeranje negde gde prolazi gradska linija ili dve ima podjednako smisla kao i ovdašnji suludi pokušaj pomeranja stanice s kojim smo imali posla. Sa stare železničke si relativno brzo i bez presedanja mogao da stigneš i do Sajma i do Autokomande i do Karaburme i do Zemuna, a da bi se omogućila slična povezanost nove stanice trebalo je početi ozbiljno prekrajati beogradske linije još pre 10 godina, a ne osloniti se na jedan bus i metro koji će možda jednom postojati. No interMet stručnjaci iz fotelje koji su železnicu poslednji put koristili pre 20 godina svakako znaju bolje.
Del boy
@dijasporac
Kao što si i ti, jedno veliko isto to....
Del boy
Boki
dijasporac
I gle, pogledas mapu BGD-a a ono Prokop lezi na 400m od Mostara i Autokomande i 500m od Sajma. Na stranu sto u BGD imaju ideju da izgrade metro liniju koja ce ici na 200m od stanice ali i ono sto tamo zovu unutrasnji magistralni prsten ( most na Adi je deo toga kao i tunel od mosta do Autokomande) ce prolaziti pored Prokopa. Prokop je predvidjen za saobracajno srediste Beograda jos pre 60 godina, problem je sto realizacija ide izuzetno sporo (novac, ratovi, sankcije) i sto Prokop jos nije postao stanica na koju staju vozovi iz pravca severa jer se pruga NS-BG trenutno obnavlja. Kad to bude gotovo nije problem uvesti par autobuskih linija ili napraviti tunele i pasarele za konekciju sa Autokomandom, Sajmom i Mostarom. No inerMet strucnjaci kazu da je sve to sranje.
Fat Controller
Pruga za 200km/h je besmislena, takvo sto postoji jos u Maroku ima par linija, a na stanicama mozaici voljenog kralja (nije losa ideja), dok gradovi nemaju infrastrukturu i druge neophodne stvari.
Za ovako malu zemlju je vmax 160 km/h plafon i sasvim dovoljno a to je mnogo jeftinije ali je i ugradnja manja.
Teretni saobracaj se ne odvija brzinama vecim od 120 km/h iz raznih razloga a on jedino moze da donese kakav takav prihod. Od putnickog saobracaja nece biti nista, samo gubici.
Bojan
Tako je, prokop nije prava stanica zato što je katastrofalno povezana sa ključnim strateški najvažnijim delovima grada i položaj prema njima joj je daleko inferiorniji u odnosu na staru stanicu. Ili, što bi seljoberi i botovi rekli, "nije u krugu dvojke".
dijasporac
Jos jednom, nije problem tehnicko resenje pruge, ovo sto rade je daleko bolje od onoga sto je bilo do juce, problem je da li takva pruga Srbiji treba, problem je zaduzivanja kod Kineza, problem je netransparentnosti celog posla (koliko, kome i cega). To je kao ono kad se zaduzis da kupis trosoban stan a jenosoban ti je dovoljan, kupis ga po vecoj ceni od trzisne a jos se banka i agent za nekretnine ugrade u cenu po nekom njihovom dilu, u ulozi tog oguljenog nesrecnika je Srbija a negativci se daju lako prepoznati.
Nikola
miki
Marija C.
dijasporac
Sa tehnicke strane, bar na osnovu onog sto se vidi po internetu ta pruga je svemirski brod u odnosu na staru no pitanje je da li je Srbiji ona uopste potrebna, da li se za mnogo manje novca postojeca mogla unaprediti i odrzavati za brzine do 120km/h, da li je trebalo zaduzivati se kod Kineza. No to je pitanje koje vi glasaci morate postaviti vasem izabranom politickom rukovodstvu, mozda, kazem mozda, imaju neko razumno razjasnjenje.
ljubiša
Bojan
Apsolutno nema šanse da će ovaj voz stizati od Beograda do Novog Sada za pola sata. Svako ko tvrdi suprotno je ozbiljno šibnut u glavu.
Bacvanin
Imre
fo
Zoki
Drugo, moram da iskažem sumnju na kvalitet radova braće Rusa, jer su do sada radili prugu za Pančevo, oko Mladenovca i Mala Krsna-Velika Plana i apsolutno ni jedna deonica nije završena po projektu a vozovi se vuku jedva 100km/h, uz mnoge "lagane vožnje" i stajanja na pružnim prelazima koji nisu ni proradili.
Prva deonica "brze pruge" kod nas je Gilje(Jagodina)-Paraćin koja je plaćena i građena za 160km/h. Tu vozovi idu do 120km/h uz dva usporenja. Na sreću tu nema pružnih prelaza u nivou.
@Mile Ličanin
Kredit jeste nepovoljan jer nismo članica Eu pa uzimamo od onog ko hoće da nam da. Nova pruga teško može da dovede više teretnog saobraćaja ako se ne unaprede carinske formalnosti. Putnički neće otplaćivati kredit jer je nerentabilan i dotiran od strane države.
ex chapman
osim sto sam ja rekao da i ovaj voz, za koji su evo vec godinama pricali da ce ici 200 od NS do GB - nece ici istom brziom na celoj trasi. najveci deo ce ici 120, negde sporije, a na toj deonici od 15 km ici ce 160 ili malo preko. ali nigde nece ici 200, a kamoli 300 :)
ne znam da li vi stvarno ne znate vise da govoriti neistinu znaci lagati. evo da probam jednostavnije - voz za koji godinama pricaju da ce ici 200 - nece ici 200 nego mnogo manje.
PS da vozio sam se pravim brzim vozovima i u Evropi i drugde. u Evropi mi je najdraza FrecciaRossa. ipak meni je kad putujem vozom najbitniji krajolik, zatim komfor u vozu, pa tek na kraju brzina
ex chapman
evo opet za one sa minusom mozga
1. podaci su provereni jer su iz projektne dokumentacije koju sam video
2. projektovana brzina je 120. znaci da ce voz uglavnom ici tom brzinom, eventualno na toj deonici od 15 km ce ici 160 ili malo preko
3. od kad su prvi put spomenuli "brzu prugu" lazhovi govore kako ce voz ici 200 od NS do BG - sto je laz
4. naravno da VI nemate koristi od strucnjaka - oni vama samo smetaju. prvo pokazuju vam koliko ste glupi; drugo stalno vam kvare lopovske planove svojim "strucnjarenjem"! zato smo svi i otisli tamo gde su strucnjaci korisni i cenjeni, a nestrucnjaci i vucibatine su na dnu gde im je i mesto!
Mile BS
Mile Ličanin
Đoko Bevanda
Ivan
Djura_Temperatura
/
u pragu krecu sa gradnjom jos jedne linije metroa
gde je tebi metro?
to
Masinovodja
Mile
profesor
Đura
Tito
Ovo nista ne valja bre,sve je bolje bilo pre....hocemo nazad u 19 ti vek
prvi put cujem
Insajder
A koliko sam u toku ovi tek najavljuju nova zaduzenja za pruge po Srbiji, umesto da su samo remontovali kvalitetno postojece i odradili novu ss, tt, km i du. opremu. Ovako nek nam je bog u pomoci
Backa
Гаврило
Пристојан? Задњи пут сам ишао возом из НС за СУ, требало му је три и по сата!!! Од тада га нисам више ни користио.
Sascha
@ex chapman
NN
Zla...
I sad , posle vise od 30 godina, treba da se divim vozu koji ce, daj Boze, ici istom brzinom izmedju Novog Sada i Beograda ?!?
Kasnimo, mnooooooogo....
@Dragan 22.06.2021 •
Bio je sasvim pristojan voz Subootica-Beograd koji je išao od NS do Bgea za nepun sat ali onda su došli neki Zloba i slični a bio je i neki ministar informisanja da mu ime ne pominjem, sve baš nekršteni......toga se ti naravno ne sećaš ili se praviš????
Чортановци
Да, обнављају се по оним местима, где нису укинуте, као што су укинуте у Карловачким виноградима, Чортановцима Дунав, Чортановцима и Бешки.
Изгледа, да овој актуелној СНС власти нису уопште битни Сремци.
Cuca
Гаврило
naročito u Petrovaradinu gde su neke kuće na par metara od pruge.
Пруга је већ ограђена у Петроварадину. Где су куће близу ограда је 4м висока, где су удаљене нешто је нижа.
NS
Dragan
Ištvan
MilaNS
Ja se vozio 2008 i cena bila 180 EUR, a inace udaljenost je oko 630 km. Pa izracunaj da li smo najbrzi, najbolji i sta sve.
Jesmo onima koji nisu sveta videli.
ggg
Resavac
Prle
RVosa
Silver
/
pitajte zelenovica gde su nestale
Салаш
Ali
/
Eto
Kako će samo biti veselo kada Liu Kang i Šang Cung dođu da nam naplate kredu jednog dana. Ima da putujemo 200 km/h trčeći.
Haha! Bravo za ova imena...A od svega nama ce posle ostati Kita(na). Tek onda cemo da duvamo u neciju frulu 200 km/h.
Dekintirana starleta
S.
NScentar
Lažljivci
Taj ko bude prepisao sebi da je otvorio prugu je podjednako odgovoran sa “partnerima” , bez obzira da li su srtane “firme” ili domaće “firme” sa nekim direktorima u pitanju.
Pretvoreni smo u robove pojedinih, a to je zločin.
monti pajton
Dragutin S Francuska
To sa vozovima u Srbiji okačite mački o rep.Dok god su Vam lopovi na vlasti vozićete se i 500 na sat ali u mislima.Za to vreme SVE VAM POSKUPLJE po 10% na svaka 2 meseca u ime "200 na sat i brzih pruga".Rade ko Vas ko malu decu Vi svi u kafićima i kockarnicama i parkovima kao da imate 2500 eura plate ne 250 ili 300.
Pelješe Vas kako stignu a Vi im se zahvaljujete za kilogram brašna,2 crvene i litar rinfuz madjarskog ulja na izborima.
Da Vam kažu i 300 na sat će ići 50% naroda u Srbiji bi poverovalo i pričalo o tome danima.Realnost je da su železničke pruge u Srbiji jedne od najgorih.
U Albaniji sam bio na odmoru prošle godine vozovi idu u proseku 90 na sat,novi Siemens ovi vozovi.Jedna Albanija dokle je stigla kao uporedjenje sa Srbijom.
Sada je Srbija Albanija.NArod u nekom svom elementu mrtav hladan telefoni društvene mreže profili selfi tetovaže turbo mega folk parade droga alkohol najveća potrošnja cigareta po glavi stanovika u Evropi.
Prodaju Vam priču političari kao vaspitačice u vrtiću deci od 3 godina pred spavanjem pre nego ih roditelji uzmu već 30 godina narod se prima kao sundjer na vodi.
nsbot
Pera
22.06.2021 • 10:30
Znaci u sustini sve ostaje isto kao i sto je bilo..samo sto ce karta biti duplo skuplja
Ns
DRAKČE
Vladimir
SNS sljam
Haha
Bojan
IC - 1 stajanje između - oko 35 minuta (KISS)
REx - neka stajanja između - oko 45 minuta (KISS ili FLIRT)
RE- sva stajanja između - 52 do 55 minuta (FLIRT)
Vozovi idu u taktu od sat vremena
g pen
Комша
D
Ukinuli su saobraćaj ljudima zarad sitnog ubrzanja, a još će i cena karte biti veća.
Svo to ulaganje (da ne kažem krađa novca) je mogla da uđe u pranje(!) starih vagona.
A opet niko neće robijati :( -.-
Mile
Bravo
LoKaLnO TaNdRkAlO
Ali da su lupali gluposti o brzinama kad su najavljivali rekostrukci jesu vala. Ma da mi je malo i onda čudno bilo da voz sme da ide tom brzin kroz naselje, naročito u Petrovaradinu gde su neke kuće na par metara od pruge. Koliko sam se vozao po belom svetu sa vozovima oni brzine preko 120 km/h razvijaju tek kada su van naselja. Kad se približe naselju uspore na oko 80 km/h i tako idu dok opet ne izađu van naselja.
Dok pruga Novi Sad - Beograd velikim delom ide kroz naseljena mesta.
Tako da ako putovanje bude trajalo i sat vremena to će biti super. Do sad je bilo Novi Sad - Beograd sat ipo.
Sremac
Zizi
Niko bitan
Siromašnoj zemlji samo kažu: za kad, koliko? Nema brige.
I naprave npr. luku (mislim i aerodrom) recimo u Šri Lanki.
Kad zemlja nema da plati (a naravno da nema), onda uđu u posed - npr. korišćenje 99 godina za dolar.
Pogledajte koji problem ima Crna Gora s istim modelom...
compare
https://youtu.be/SSOMJ84EM1s
Pera
Kole
sasa
od NS do pezosa ??? pa od pezosa do SKarlovaca ? moždaa imaju padobran kao kočnicu
.. ako voz bude stizao 15 minuta ranije nego sada je uspeh ..... e a pitanje kinte bajo .. gde ste strpali tolike pare i još vam nije dosta ...850 mil evra jbt 850 MIL EVRA
Bolje da ste za 10 mil naprvili Čenej a pruga da bude tuistička ruta :)
Lale
Pavle
Procenat
Imen
A kako cemo se sutra igrati pricaj majmunima u zoo vrtu..
Dragan
Dejan
Gradjanin
Prečanka
Podseti me na „Čudan način dodavanja – jako i nikome!”
ex chapman
najveca brzina koju ce na toj deonici koja se ovde pominje ce biti izmedju 160 i 180 - sto je za Stadiju svemirski program. nece ici 200 ni 2 minuta ni 5 sekundi :D
ovo su egzaktne cinjenice, dakle nema tu sta da se "suceljavaju misljenja". bilo bi zanimljivo izbrojati koliko puta su u javnosti ponovili da ce voz ici 200 na sat, pa onda za svaku tu laz da plate 100 din u budzet - od svojih licnih para!
tu je onda jos i prica o rokovima. kako su pricali u pocetku ti vozovi su trebali odavno vec da idu. do juce se pricalo da ce da krenu krajem 2021. sad je vec pocetak 2022. a zapravo (ako ne bude dodatnih odlaganja) ocekivan "pocetak komercijalne eksploatacije" je april-maj 2022! malo po malo ukradose vam kilometre, milione i godine. zivot ide a vi stojite i CEKATE Godoa!
a cijena - prava sitnica!
Limanac
logika
Možda prvi put za kamere, a onda maksimalno 160.
@cepidlace
Sve što ste nabrojali je bitno, ali bitno je i ne lagati i ne obmanjivati javnost.
Rečeno je da će se na ovoj pruzi vozovi kretati 200km/h (što na svetskom nivou nije ništa impresivno uzgred).
Kada se kaže da će vozovi ići 200km/h, podrazumeva se da će to važiti za neku relativno značajnu deonicu, a ne nekoliko minuta samo.
Stoga, ovo je bilo dovođenje kompletne javnosti u zabludu, a to se mora osuditi.
Željka
jova limanac
Djuri
Cupavi
Belladonna
Kokakole
Bole
Lako je tuđ novac
Čika
Djuri
Brza pruga je npr.8sati Peking Hong Kong(vise od 2000 km)
cepidlace
AV
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H